One year later…

Iata-ma din nou pe 14 ianuarie. Parca alaltaieri abia intemeiasem jurnalul de bord aici de fata, si scriam primul articol. Da, stiu de la o vreme scriu destul de rar.. A trecut un an de atunci, si in afara faptului ca http://www.phlo.tk face un an, indraznesc si intorc privirea inapoi destul de timid. A fost un 2009 care aproape reusise sa ma convinga ca imi merge din ce in ce mai prost si ca naiba stie ce o sa se aleaga, un 2009 care mi-a lasat mai multe ganduri de rau decat sperante de mai bine,si care a fost mai zgarcit cu intamplarile fericite decat anii trecuti. Totusi sunt multumit ca la sfarsit de an, cand toata lumea ia decizii de obicei in legatura cu fripturile si sarmalele, eu am luat decizia de a pune in ‘recovery mode’ starea aia morala pe care o aveam. Iata ca, cu ajutorul unor oameni care (se stiu ei!) fara voia lor, mi-au aratat ca spiritul de camaraderie exista, ca nu sunt deloc singur si ca daca se intampla ca lucrurile sa o ia la vale, am de ce mana sa ma agat, am reusit sa imi fac curat in dulap, sa arunc scheletele de pe acolo cat mai aproape de „trash can-ul” uitarii, si ma simt altfel. Mai bine. Mai pozitiv.  Insa sa nu devenim tragici acum, sau prea sentimentali, ma avant cu viteza excesiva sa elaborez strategia pentru housekeeping! ca doar stii ce zi e maine!   …aoleu, nu stii? iti spun eu – Platim chiria! ha!

Ia si un cantec superb!  – Thanks, Silvia!

Published in: on Ianuarie 14, 2010 at 11:56 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bluelimes.wordpress.com/2010/01/14/one-year-later/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. ziua de maine pt tine o sa fie ca ziua de azi pentru mine :)) imi place ca eu si blogu’ tau ne serbam in aceeasi zi..
    nu stiu daca pot sa zic la multi ani pt blog.. doar felicitari pt ce e pana acum..
    la multi ani pt maine.. sa fii happy.. si sanatos..

    :*

  2. pf, cum trece timpul.. 😐


Lasă un răspuns

