Presedinte n-aveam, in rest aveam de toate.

Hilar. Pentru ca amuzant e putin spus. Si mi-am tot zis ca nu ma apuc sa-mi fac o obisnuinta de a scrie articole ce implica ingrediente politice sau care au legatura cu mizeria asta, insa dupa cum vedem se poarta si nu am cum sa nu notez niste reactii. In primul rand eu sunt fericit ca toata tevatura asta a luat sfarsit, cu intepaturile lor, cu bannerele cu tot felul de mesaje si mesh-uri care ocupa cladiri intregi, emisiuni, dezbateri, si alte gunoaie. Ce gasesc eu hilar? in primul rand, reactia romanului de rand in urma exit poll-urilor alora. Am auzit foarte multi care spuneau ca PSD-ul odata ajuns la putere, e jale mare, ca parjolesc tara comunistii si bolsevicii. Nu-s simpatizant al niciunei formatiuni de soparle cu cravata insa as fi fost de acord cu cei ce spun ca Geoana ca si presedinte nu ar fi fost decat un personaj de joc video, iar joystick-ul in mainile cucuvelelor batrane ca Iliescu & co. Oameni indoielnici ca Voiculescu.. and so on. Am vazut multe scrise si nescrise, care spuneau ca Basescu ar fi totusi alternativa viabila. Nu puteam sa nu remarc stilul de campanie al pesedistilor, foarte agresiv, fara subtilitati, totul pe fata. Jigniri aproape de penibil si filme cu Basescu lovind copii..  oare asa departe ar fi mers in campanie si altii din tari mai civilizate?  Am ras copios la cuvantarea lui Geoana in urma rezultatelor institutelor de sondare, la felul in care sarea ca popcorn-ul, la fata de cadavru a lui Crin Antonescu, la deja celebrul „mama, te uiti la televizor?” si.. da-o in ma-sa.. muzica de la Piratii din Caraibe? Absolut hilar.

Azi, cand rezultatele sunt clare, iar marinerul ramane la timona tarii, eu rad de alt aspect, cei ce ieri fierbeau de nervi, ce injurau comunistii si securistii pesedisti, si se revoltau aprig impotriva lor,  se revolta si injura acum marinerul!  „inca cinci ani cu strambu'”.. si asa mai departe. Nimeni nu stie ce vrea. Nici macar eu din punctul asta de vedere. E ca si cum m-ai fi pus sa votez cum sa fiu impuscat, in frunte sau in ceafa? Am preferat sa ma abtin. Aceiasi oameni de atata timp. Aceleasi promisiuni, desi au mai renuntat la ele in campania asta, contracampania a fost trend-ul. Ma si gandesc cum naiba de exista simpatizanti ai partidelor? ce castiga ei din asta?  Nu e ok ce avem acum, si ce avem din 2004 la putere. Nu era ok deloc nici Geoana si ai lui cu tot cu penelisti. Exista ceva ok pentru tara asta?  O alternativa cu adevarat viabila?  Pana va aparea, imi vad de inotul meu lin in apele clasei sarace, unde ma preocupa mai mult cum „traiesc bine” sau nu prin prisma propriilor mele resurse, unde conteaza mai putin „ai lor”  si mai mult „ai nostri” sau „ai mei”, iar PSD ma va duce cu gandul numai la o extensie de fisier Photoshop.

Si un cantecel colorat…

Published in: on Decembrie 7, 2009 at 6:02 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bluelimes.wordpress.com/2009/12/07/presedinte-n-aveam-in-rest-aveam-de-toate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. bre, brighter things are coming your way!! scrie si matale mai pozitiv 😉 ti pup!


Lasă un răspuns

