Vis

Priveste pe ferestra cu un zambet tamp si lipsit de sens. Leviteaza din cotidian si se contopeste usor cu visul lui. Cred ca se gandeste la lucruri ideale.. cum ar fi daca.. Nu ai idee cat de linistit e si in jurul lui e numai liniste si parfumul betisorului care ridica firul de fum firav.. ondulandu-se parca armonic cu muzica aritmica a imaginilor meditatiei lui. Dar nu mediteaza, nu doarme.. viseaza cu ochii deschisi. Nu-mi pot da seama la ce anume.. intoarce capul spre betisor si-l priveste fix. Ar vrea parca sa creada ca poate vorbi cu firicelul de fum, care pare usor agitat acum. Coboara din nou in starea aparent meditativa.. Il intreb aproape in soapta la ce se gandeste.. da din cap usor in semn de refuz. Continui sa-l privesc dar tace.. apoi imi spune cu o voce domoala ca n-ar fi interesant pentru mine daca mi-ar spune. Pe acelasi ton imi spune ca se gandea, asa cum credeam la idealurile lui. Visa cu ochii deschisi la un viitor frumos colorat.. si imi dau seama de asta dupa felul in care  raspunde la intrebarea mea tampa si fara sens, ca zambetul lui de mai devreme. Aproape doua ceasuri mai tarziu il gasesc dormind.. as vrea sa ma autoinvit in visul lui, deci iau loc.. si intunericul parca incepe sa fie sfasiat de dansul unor lumini verzi-albastre.. ca o aurora.. el viseaza.. linistea din jur ar vrea sa ma mangaie cu fiori electrizanti dar continui sa privesc si sa ascult. Visul lui se amplifica.. usor distorsionate si venind din mai multe directii odata, sunete, dar parca franturi de muzica.. nu inteleg ce anume, dar se aude clar si din ce in ce mai aproape. Incerc sa ma obisnuiesc cu ele, dar e greu, sunt foarte ciudate.. Acum incet incepe sa ia forma un decor, da.. sunt parca teleportat intr-un loc in care n-am mai fost pana acum, culorile lui se joaca abstracte, si incep sa se dizolve parca intr-un vortex.. continui sa nu inteleg nimic. Franturile de muzica sunt acum acompaniate de vocea unei fete, care nu stiu ce spune.. Si o si vad, are un zambet foarte frumos.. dar dispare repede in aurora verde-albastra iar sunetele devin asurzitoare.. e un distort perpetuu care ma ameteste, fiorii devin violenti acum iar aurora e parca un reflector puternic care imi bate fix in ochi.. Brusc deschid ochii si privesc spre el.. Ma vad pe mine! Eu sunt el! Doamne, cum e posibil? Intru in panica si imi acopar ochii cu palmele, apoi..         ma trezesc speriat.. in patul meu, acasa.. e ora 4:11, afara ploua cu galeata si totul e cat se poate de real.. Tv-ul deschis pe National Geographic..Bai, ce vis.. of..    cred ca ar trebui sa beau mai putin uneori..

Published in: on August 6, 2009 at 5:34 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bluelimes.wordpress.com/2009/08/06/vis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. sau macar nu mai bea aceeai bautura… diversifica ”meniul”. 😛


Lasă un răspuns

